Thespian's Blog

Wednesday, October 28, 2009

Chapter 13...(ending)

             Rif cekalkan hatinya teruskan hidupnya.Walaupun dia sudah kehilangan kekasih hatinya yang paling-paling dia sayang tapi hidup dia mesti diteruskan walaupun dalam keadaan sedih.Mungkinkah ini dugaan tuhan??Mungkinkah jodoh rif tidak berkekalan??Segala persoalan masih belenggu di kepala rif.

            Selepas sebulan lebih mereka putus rif mengetahui yang ida still single dan memang rif percaya yang Ida tinggalkan rif bukan kerana naim tapi kerana Ida ingin kebebasan.Dan rif juga tahu kini naim sudah berani meluahkan perasaannya pada Ida tapi ditolak pleh Ida.Walau pe pun yang berlaku,rif tidak boleh buat apa.Rif kini cuba menerima kesan ini dengan cekal.

             Beginilah kisahnya.penatnya aku nak bercerita tapi lega juga sebab dapat juga aku habiskan cerita ini.So,apa macam??Bagi aku,aku kesian dengan life Rif itu.macam-macam dugaan yang berlaku pada dirinya.Adakah salah dia atau memang nasib dirinya itu.Itu pendapat aku la..Korang kalau ada apa-apa pendapat,pandangan,kritikan atau apa-apa la.jangan segan-segan.COMMENT saja.

            Apa yang boleh ku simpulkan dari kisah ini.Hidup ini mempunyai pelbagai cerita.Tidak semestinya ceria dan bahagia sahaja kekadang kita akan sedih,kecewa,dan pelbagai lagi.Apa-apa pun kita mesti ingat.Tuhan memberi kita nyawa.Selagi kita diberi peluang untuk hidup,kita harus teruskan hidup kita walau apa pun yang menimpa.hahaha.macam ustaz plak aku.

            Ok la.Sebelum aku ending story nih.maaf dimohon dan terima kasih ku ucapkan pada yang sudi membaca melawat bolg aku.Blog aku bukan berakhir di sini.Nih baru intro je.hahaha..Slamat semua.

0 comments:

Post a Comment

twaddle>>>

Related Posts with Thumbnails