Thespian's Blog

Tuesday, December 1, 2009

Siapa aku??


AKU seorang yang hepi...
nakal kdg2 xbaek gak...
suka tolong orang...
cari ramai kawan hobi AKU...
kdg2 baik...
kdg2 jahat...
AKU buntu...
nape AKU jadi camni?
tak seperti yang lain?
suka sembunyikan kesedihan...
melepaskannya sendirian...
hati dibasahi air mata...
muka nampak ria...
hati makin merana...
kenapa AKU begini?
AKU ingin menyayangi...
AKU ingin disayangi...
AKU ingin mengasihi...
AKU ingin dikasihi...
layak kah AKU??
hanya diri dinilai...
tapi tidak dihati...
yang tak ternilai...
AKU insan yang kini menunggu...
untuk sebuah kekosongan hati...
yang paling bernilai...
sayangi diri...
bla..bla..bla..
 

       Adoii..kehabisan idea la.Korang phm ke pe yang aku menguris kat atas nih..hahaha.Benda nih aku tulis malam raya hari tue..Bosan2 tak buat ape.Tetibe tangan aku tulis benda nih..Hayati la rakan-rakan ku..hua..hua..hua..

2 comments:

j0j0_bdiN@ said...

ko nape nih~~~

princess_mei said...

saya dsini menunggu kamu....
saya ad untuk menyayangi kamu...
merindui kamu,,,
mengasihi kamu...
dan hanya dirimu yg ku perlu dan mahu...
usaha mu untk menyempurnakan cinta ini...
itu adalah yg ternilai untuk ku...
baby...i`m here 4 u...
still loving u...
nothing can change this feeling...
i love u baby...

Post a Comment

twaddle>>>

Related Posts with Thumbnails